Translate

vrijdag 2 november 2012

Decoreren met sieraden...






Herken je dat? Sieraden in een mandje of aan een haak... over en door elkaar heen... alles in één grote knoop. Mijn sieraden hingen laatst aan een hangertje.... en ik vond dat er nog wel meer bij kon.
Het hangertje vond van niet.... en met een plof lagen al mijn sieraden op de grond... uiteraard  'netjes'  door elkaar heen en in de knoop!



Terwijl ik alles weer eens door mijn handen liet gaan, bedacht ik dat het eigenlijk zonde is dat ik mijn sieraden alleen maar aan een haakje of om mijn nek heb hangen. 

 decoreren met sieraden jalien

Je kunt met je sieraden zoveel meer doen! Aan de hand van deze foto's laat ik je zien dat een ketting ook een uitstekende aanvulling op je sfeervol gedecoreerde hoekje is. 


decoreren met sieraden jalien

Geniet extra van je mooiste sieraden, leg ze bij je sfeervolle hoekjes.
Je overvolle haakje zal je dankbaar zijn! ;-)


Vind je de kettingen (en oorbellen) leuk op de foto en kan er bij jouw haakje nog wel wat bij? :-)
Kijk dan hier in onze winkel.
De waxinelichthouder vind je hier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten