Translate

woensdag 7 november 2012

Kerstlaars...




Is het nog te vroeg om het al over kerst te hebben? 
Ik heb mijn principes een beetje aan de kant moeten schuiven sinds wij Jalien.nl zijn begonnen.
Eigenlijk wil ik pas over de kerst nadenken als Sinterklaas weer op zijn boot naar huis is. 
Dat zou mij nu echter in grote tijdnood brengen, om nog voor de kerst spulletjes in de winkel te krijgen. In de zomer hebben we al een beetje zitten brainstormen voor de kerst, al voegt dat mij toch niet erg hoor. Ik kom vaak pas echt in de kerststemming met wat kerstmuziek... en dat ging mij in de zomer toch net een stapje te ver!

Sierlijke Kerstlaars

De kerstsok zien we al in vele kleuren, ik vind het echter een beetje een lomp ding om te zien.
Waarom kan een kerstsok niet sfeervol en sierlijk tegelijk zijn? 


Met deze gedachte heb ik  in plaats van de sok, een laars getekend, veel sierlijker en vrouwelijker.
De laars is iets kleiner (27cm lang) en voor de helft gevuld met wat fiberfill. Aan de bovenkant is hij echter open en de kerstman kan er een klein cadeautje in achter later. Ach, in deze tijden van crisis maakt hem dat ook vast wel blij ;-).

Sierlijke Kerstlaars

Ter decoratie kun je de laars aan een krans hangen, aan een groen tak (zoals op de foto) of een aantal bij elkaar langs de rand van de schouw.

Sierlijke kerstlaars

Na de kerst blijft de laars leuk ter decoratie, de witte ribstof en het rozenrandje zorgen voor een romantisch brocante tintje. Zo kun je het jaar rond genieten van de laars! 

Sierlijke Kerstlaars

De laars is te koop in onze webwinkel voor € 11,50. Wil je meerdere laarzen bestellen? Stuur dan even een email naar info@jalien.nl De levertijd is 4 dagen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten